Get Adobe Flash player

04 September 2017

پاکستان روہنگیا مہاجرین کو پناہ دے، ملالہ یوسف زئی

نوبل انعام یافتہ ملالہ یوسف زئی نے پاکستان سمیت دیگر ممالک سے روہنگیا مسلمانوں کو پناہ دینے کا مطالبہ کیا ہے۔ملالہ یوسف زئی نے میانمار میں فوج اور انتہا پسند بدھسٹوں کی جانب سے مسلمانوں پر جاری مظالم کی سخت مذمت کرتے ہوئے کہا کہ ان کا دل غم سے چور ہے۔ ملالہ نے میانمار کی رہنما آنگ سان سوچی سے روہنگیا مسلمانوں کے ساتھ ہونے والے شرمناک سلوک کی مذمت کرنے کا مطالبہ بھی کیا۔ملالہ نے کہا کہ روہنگیا مسلمانوں پر مظالم بند کیے جائیں، میانمار کی سیکیورٹی افواج معصوم اور بے ضرر بچوں کا قتل عام کررہی ہیں، ان کے گھروں کو بھی جلا کر راکھ کا ڈھیر بنادیا گیا ہے، روہنگیا مسلمان نسلوں سے میانمار میں مقیم ہیں، اگر وہ میانمار کے شہری نہیں تو پھر کس ملک کے شہری ہیں، انہیں میانمار کی شہریت دی جائے، پاکستان سمیت دیگر ممالک دہشتگردی و مظالم کے باعث ہجرت کرنے والے روہنگیا مسلمانوں کو پناہ، خوراک اور تعلیم فراہم کریں۔ملالہ کا کہنا تھا کہ پوری دنیا اور روہنگیا مسلمان اس انتظار میں ہیں کہ سوچی اس ناروا سلوک پر بات کریں اور اس کی مذمت کریں۔ واضح رہے کہ آنگ سان سوچی جمہوریت کے لیے کوششیں کرنے کے حوالے سے نوبل امن انعام حاصل کر چکی ہیں اور میانمار میں انہیں طاقتور لیڈر تصور کیا جاتا ہے لیکن مسلمانوں پر ہونے والے مظالم پر وہ خاموش ہیں، جس پر مغربی تجزیہ کار بھی انہیں تنقید کا نشانہ بنا رہے ہیں۔

Read more

کراچی کے علاقے کوئٹہ ٹان میں پولیس مقابلہ، 4 دہشت گرد ہلاک

سچل کے علاقے کوئٹہ ٹان میں ہونے والے پولیس مقابلے کے دوران فائرنگ کے تبادلے میں 4 دہشت گرد ہلاک ہوگئے ہیں۔کراچی سچل کے علاقے کوئٹہ ٹان میں ہونے والے مبینہ پولیس مقابلے میں 4 دہش گرد ہلاک ہوگئے ہیں۔ ایس ایس پی ملیر را انوار کا کہنا ہے کہ کوئٹہ ٹان میں کالعدم انصارالشریعہ کے دہشت گردوں کی موجودگی کی اطلاع پر چھاپا مارا گیا تاہم دہشت گردوں نے پولیس ٹیم پر فائرنگ کردی۔ جوابی فائرنگ میں 4 دہشت گرد ہلاک ہوگئے۔ علاقے میں ممکنہ طور پر دہشت گردوں کی موجودگی کے پیش نظر پولیس نے پورے علاقے کا  محاصرہ کررکھا ہے  اور گھر تلاشی کا عمل جاری ہے۔را انوار کا کہنا ہے کہ ہلاک  دہشتگردوں کاتعلق کالعدم تحریک طالبان سوات سیہے، ماریگئے دہشت گرد پاک فوجی افسران اور ملالہ یوسف زئی پر حملوں پر ملوث تھے، مقابلیمیں مولوی فضل اللہ کا کزن خورشید بھی مارا گیا ہے، دہشتگرد خورشید قائد آباد پولیس پر بم حملے میں بھی ملوث تھا۔

Read more

مظفر گڑھ میں خاتون کے ہاں 5بچوں کی پیدائش

مظفر گڑھ میں خاتون کے ہاں 5 بچوں کی ولادت ہوئی ہے جو سب کے سب صحت مند ہیں۔مظفر گڑھ میں ایک خاتون کے ہاں 5 بچوں کی پیدائش ہوئی جن میں اللہ کی رحمت اور نعمت دونوں شامل ہیں۔ پیدا ہونے والے بچوں میں 3 بیٹے اور 2 بیٹیاں شامل ہیں جو سب کے سب صحت مند ہیں۔گھر میں 5 بچوں کی ولادت پر بچوں کے والدین اور خاندان والے بہت خوش ہیں اور ان بچوں کو دیکھنے کے لئے دور دور سے رشتہ دار آ رہے ہیں۔


Read more

ٹریفک قوانین کی خلاف ورزی پر سردار ایاز صادق کا چالان ہو گیا

موٹر وے پولیس نے مقررہ رفتار سے زیادہ تیز گاڑی چلانے پر اسپیکر قومی اسمبلی سردار ایاز صادق کی گاڑی کا چالان کر دیا۔موٹر وے پر گاڑی کی رفتار 120 کلو میٹر فی گھنٹہ تک لے جانے کی اجازت ہے تاہم اسپیکر قومی اسمبلی سردار ایاز صادق کی گاڑی موٹر وے پر سفر کے دوران جیسے ہی 150 کلو میٹر فی گھنٹہ تک پہنچی تو موٹر وے پولیس کے اسپیڈ ریڈار پر آ گئی جس کے بعد ٹریفک وارڈن نے اسپیکر قومی اسمبلی کا 1200 روپے کا چالان کاٹ دیا۔واضح رہے کہ گزشتہ روز تحریک انصاف کے مرکزی رہنما چوہدری سرور کا بھی موٹر وے پر چالان ہوا تھا۔


Read more

روہنگیا مسلمانوں پر مظالم کے خلاف قومی اسمبلی میں تحریک التوا جمع

پاکستان تحریک انصاف نے روہنگیا مسلمانوں پر لرزہ خیز مظالم کیخلاف قومی اسمبلی میں تحریک التوا جمع کرادی۔پاکستان تحریک انصاف نے قومی اسمبلی میں تحریک التوا جمع کراتے ہوئے میانمار (برما)میں مسلمانوں پر جاری خوفناک ظلم و ستم پر فوری بحث کا مطالبہ کیا ہے۔ پی ٹی آئی کے رہنماں شاہ محمود قریشی، ڈاکٹر عارف علوی، شیریں مزاری، اسد عمر اور شفقت محمود نے تحریک التوا جمع کرائی۔تحریک انصاف نے کہا کہ لاکھوں برمی مسلمانوں کے گھر نذر آتش کئے جارہے ہیں، یہ ایوان میانمار میں مسلمانوں کے قتل عام کا معاملہ فوری طور پر اٹھائے، ایوان میں جامع بحث کی جائے اور قومی لائحہ عمل سامنے لایا جائے۔


Read more